
Apple presentou oficialmente un dos produtos máis esperados polos seus seguidores, o iPad, o primeiro tablet da marca co que prometen revolucionar o mercado e a experiencia de usuario neste tipo de produtos.
Un produto que se sitúa entre o teléfono móbil e o portátil pensado para navegar por internet, ver fotos, vídeos, ler libros electrónicos, xogar, etc.
O mundo quería unha tableta. E Apple creou unha. Pero non unha tableta calquera, un novo tipo de produto en si mesmo. Coas súas virtudes. Cos seus defectos. Chamado a revolucionar o mundo da tecnoloxía. Ese dispositivo de 10 polgadas (25 centímetros) ten agora ante si unha difícil tarefa: impulsar o mercado dos libros dixitais, facer da prensa online un negocio rendible e atraer ás xeracións adultas ás novas tecnoloxías. Atribúenselle todo tipo de bondades. Espéranse del milagres. Suscitou, en catro días, reaccións de devoción e decepcións amargas. Do iPad espérase unha revolución.
O iPad sería, por tanto, un lector e reprodutor multimedia para xente que non estea cómoda cos reducidos tamaños das novas tecnoloxías e que non pense só na portabilidade.
Como sempre, hai bastantes cousas que non gustan do iPad e opinións negativas que se repiten.
Estamos ante o "iPad 1.0" co que Apple nos puxo o mel nos labios, agora en non moito tempo comezarán a saír os seus irmáns maiores aos que lles irán engadindo progresivamente novas características das que esta primeira versión carece. Agora ben, funcionará a estratexia nesta ocasión? Seguramente que si, xa que son todos uns expertos en executar este tipo de movemento, fixérono co iPod, iPhone, iMac etc,
Un produto que se sitúa entre o teléfono móbil e o portátil pensado para navegar por internet, ver fotos, vídeos, ler libros electrónicos, xogar, etc.
O mundo quería unha tableta. E Apple creou unha. Pero non unha tableta calquera, un novo tipo de produto en si mesmo. Coas súas virtudes. Cos seus defectos. Chamado a revolucionar o mundo da tecnoloxía. Ese dispositivo de 10 polgadas (25 centímetros) ten agora ante si unha difícil tarefa: impulsar o mercado dos libros dixitais, facer da prensa online un negocio rendible e atraer ás xeracións adultas ás novas tecnoloxías. Atribúenselle todo tipo de bondades. Espéranse del milagres. Suscitou, en catro días, reaccións de devoción e decepcións amargas. Do iPad espérase unha revolución.
O iPad sería, por tanto, un lector e reprodutor multimedia para xente que non estea cómoda cos reducidos tamaños das novas tecnoloxías e que non pense só na portabilidade.
Como sempre, hai bastantes cousas que non gustan do iPad e opinións negativas que se repiten.
Estamos ante o "iPad 1.0" co que Apple nos puxo o mel nos labios, agora en non moito tempo comezarán a saír os seus irmáns maiores aos que lles irán engadindo progresivamente novas características das que esta primeira versión carece. Agora ben, funcionará a estratexia nesta ocasión? Seguramente que si, xa que son todos uns expertos en executar este tipo de movemento, fixérono co iPod, iPhone, iMac etc,
Aínda que foi o primeiro en dar a cara en forma de presentación oficial, o iPad de Apple non estará só este ano na súa aventura por conquistar o consumidor nunha categoría nova para todos (HP Slate, Dell Mini 5, Archos 7, Notion Ink Adam...). O modelo de tablet de Apple sairá para principios do mes de marzo.
Unha reflexión:

No hay comentarios:
Publicar un comentario